Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 12.10.2022

Director financiar, Project manager

50 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
07 Aprilie 1980 (44 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Management / Administrare

Despre mine

Cele mai mari calități ale mele sunt seriozitatea și perseverența. În cariera mea am ales întotdeauna să îmi asum responsabilitatea și să respect cerințele venite de la superiorii mei. Sunt o persoană care se adaptează foarte repede în colective noi, îmi place munca în echipă și întotdeauna dau tot ce pot pentru a îndeplini obiectivele companiei.

Abilități organizaționale ridicate, decență, perseverență în atingerea scopului, disciplinei, scopului, responsabilității, exigentă, rapidă de auto-învățare. Respectarea principiilor eticii în afaceri, onestitate în conformitate cu obligațiile de afaceri. Abilități analitice. Cunoștințe în domeniul contabilității și al contabilității fiscale, legislația muncii, economia muncii, formularele și sistemele salariale, metodele de muncă, fundamentele planificării afacerilor, analiza financiară și gestionarea fluxurilor financiare. Cunoașterea specificului activităților financiare și contabile, construirea unui sistem de contabilitate de bugetare și de gestionare, înțelegerea elementelor de bază ale managementului strategic de marketing și management, dorința de a îmbunătăți procesele de afaceri. Conceptul utilizator al pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), sisteme juridice și programe - GARANT, consultant +, sistemul Glavbuch, sistemul de director financiar.

Experiență

Translogistic-13 SRL

Servicii de transport international, import ingrasaminte, export cereale (Chișinău)

Iunie 2018 - Prezent
Director general

Responsabilități:

Translogistic-13 SRL, Chisinau


Organizarea si controlul acordarii serviciilor de transport international.
Organizarea si controlul procesului de achizitie si export a cerealelor.
Organizarea si controlul procesului de achizitie si import a ingrasamintelor.
Elabararea si coordonarea planurilor strategice ale intreprinderii.
Coordonarea si implementarea proectelor investitionale.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Planificarea financiară și elaborarea bugetelor.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Formarea contabilitatii de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, si stabilirea prețurilor.

SA Basarabia Nord

Producția de mezeluri, preparatelor din carne și prelucrarea cărnii (Bălți)

Aprilie 2015 - August 2016
(1 an 4 luni)
Director financiar

Responsabilități:

Gestionarea serviciului financiar și economic al întreprinderii (în supunere - 11 persoane ).
Bugetarea.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Formarea contabilitatii de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Studiul de fezabilitate și analiza proiectelor de investiții.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, de stabilire a prețurilor.
Analiza / eficienței, gestionarea costurilor de rentabilitate pentru a le minimiza.
Elaborare de planuri de afaceri, controlul asupra executării lor.
Organizarea și controlul comportamentului înregistrărilor operaționale și statistice.
OOO "Олимп", Krymsk, regiunea Krasnodar, Rusia

Producția de băuturi alcoolice (vin, vin de fructe), en - gros, vânzare cu amănuntul, prelucrarea primară a strugurilor. (Russian Federation)

Aprilie 2007 - Decembrie 2014
(7 ani 8 luni)
Director general adjunct pentru Economie și Finanțe

Responsabilități:

Gestionarea serviciului financiar și economic al întreprinderii (în supunere. - 8 persoane, inclusiv recrutarea de personal).
Bugetarea.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Stabilire si efectuare de contabilitate de gestiune.
Formarea de contabilitate de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, analiza costurilor, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, de stabilire a prețurilor.
Analiza / eficienței, gestionarea costurilor de rentabilitate pentru a le minimiza.
Elaborare de planuri de afaceri, proiecte de participare la licitații pentru subvenții de la bugetul de Sankt - Petersburg și Federația Rusă, controlul asupra executării lor.

Studii (Superioare)

09.1996 - 07.2001
ASEM

Facultatea, specialitatea: Contabilitate și audit / Contabil-economist

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Româna — Expert
Rusa — Expert
Franceza — Mediu
Engleza — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a soluționa eficient problemele Planificarea resurselor întreprinderii Negocierea și semnarea contractelor Motivație Modelarea proceselor de afaceri Managementul relației cu clienții (CRM) Lucru în echipa Excel Cunoașterea programelor de contabilitate Cercetare și analiza datelor Analiza datelor Productivitate și organizare Răbdare Swift Word

CV-uri similare

CV de la 13.08.2024
Vârsta:32 ani
Experiență: 1 an 9 luni
Ultimul loc de muncă: Contabil
Cleber SRL , (1 an 9 luni) Iunie 2015 - Martie 2017
Chișinău Part-time, În weekend, Program flexibil
CV de la 28.06.2022
Vârsta:27 ani
Vulcănești Full-time
CV de la 06.04.2023
Vârsta:31 ani
Experiență: 4 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: Contabil junior
All CLINIC Moldova , (2 luni) Mai 2023 - Iulie 2023
Chișinău Part-time 5 000 lei
CV de la 07.06.2023
Vârsta:31 ani
Experiență: 2 ani 11 luni
Ultimul loc de muncă: Контролер
ОАО Молдова газ , (2 ani 11 luni) Octombrie 2018 - Septembrie 2021
Rîșcani În ture
CV de la 19.06.2023
Vârsta:41 ani
Experiență: 8 ani 5 luni
Ultimul loc de muncă: Operator ghiseu universal, Specialist deservire conturi, Contabil sef-adjunct, Manager asigurari.
BC"Moldova Agroindbank", "Asterra-Grup","BCVictoriabank" , (8 ani 5 luni) Octombrie 2007 - Martie 2016
Chișinău Full-time 12 000 lei
CV de la 11.07.2023
Vârsta:18 ani
Experiență: 2 luni
Ultimul loc de muncă: Продавец консультант
Линела , (2 luni) Mai 2023 - Iulie 2023
Chișinău Part-time 10 000 lei