Domeniul de activitate
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Management / Administrare
Despre mine
Cele mai mari calități ale mele sunt seriozitatea și perseverența. În cariera mea am ales întotdeauna să îmi asum responsabilitatea și să respect cerințele venite de la superiorii mei. Sunt o persoană care se adaptează foarte repede în colective noi, îmi place munca în echipă și întotdeauna dau tot ce pot pentru a îndeplini obiectivele companiei.
Abilități organizaționale ridicate, decență, perseverență în atingerea scopului, disciplinei, scopului, responsabilității, exigentă, rapidă de auto-învățare. Respectarea principiilor eticii în afaceri, onestitate în conformitate cu obligațiile de afaceri. Abilități analitice. Cunoștințe în domeniul contabilității și al contabilității fiscale, legislația muncii, economia muncii, formularele și sistemele salariale, metodele de muncă, fundamentele planificării afacerilor, analiza financiară și gestionarea fluxurilor financiare. Cunoașterea specificului activităților financiare și contabile, construirea unui sistem de contabilitate de bugetare și de gestionare, înțelegerea elementelor de bază ale managementului strategic de marketing și management, dorința de a îmbunătăți procesele de afaceri. Conceptul utilizator al pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), sisteme juridice și programe - GARANT, consultant +, sistemul Glavbuch, sistemul de director financiar.
Experiență
Translogistic-13 SRL
Servicii de transport international, import ingrasaminte, export cereale (Chișinău)
Iunie 2018 -
Prezent
Director general
Responsabilități:
Translogistic-13 SRL, Chisinau
Organizarea si controlul acordarii serviciilor de transport international.
Organizarea si controlul procesului de achizitie si export a cerealelor.
Organizarea si controlul procesului de achizitie si import a ingrasamintelor.
Elabararea si coordonarea planurilor strategice ale intreprinderii.
Coordonarea si implementarea proectelor investitionale.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Planificarea financiară și elaborarea bugetelor.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Formarea contabilitatii de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, si stabilirea prețurilor.
SA Basarabia Nord
Producția de mezeluri, preparatelor din carne și prelucrarea cărnii (Bălți)
Aprilie 2015 -
August 2016
(1 an 4 luni)
Director financiar
Responsabilități:
Gestionarea serviciului financiar și economic al întreprinderii (în supunere - 11 persoane ).
Bugetarea.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Formarea contabilitatii de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Studiul de fezabilitate și analiza proiectelor de investiții.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, de stabilire a prețurilor.
Analiza / eficienței, gestionarea costurilor de rentabilitate pentru a le minimiza.
Elaborare de planuri de afaceri, controlul asupra executării lor.
Organizarea și controlul comportamentului înregistrărilor operaționale și statistice.
OOO "Олимп", Krymsk, regiunea Krasnodar, Rusia
Producția de băuturi alcoolice (vin, vin de fructe), en - gros, vânzare cu amănuntul, prelucrarea primară a strugurilor. (Russian Federation)
Aprilie 2007 -
Decembrie 2014
(7 ani 8 luni)
Director general adjunct pentru Economie și Finanțe
Responsabilități:
Gestionarea serviciului financiar și economic al întreprinderii (în supunere. - 8 persoane, inclusiv recrutarea de personal).
Bugetarea.
Optimizarea și controlul fluxurilor financiare și furnizarea de lichidități.
Controlul conturilor de creanțe și datorii, calendarul de implementare a plăților,
planificare fiscală
Stabilire si efectuare de contabilitate de gestiune.
Formarea de contabilitate de gestiune operațională și de informații economice pentru proprietari.
Analiza activităților financiare și de afaceri (inclusiv analiza planului de -fapt de materiale, manoperă, costuri industriale, administrative și de management, analiza costurilor directe, analiza costurilor, rentabilitatea în funcție de produs și comenzi, analiza activității diviziilor și societății în ansamblu).
Calcul al costurilor, de stabilire a prețurilor.
Analiza / eficienței, gestionarea costurilor de rentabilitate pentru a le minimiza.
Elaborare de planuri de afaceri, proiecte de participare la licitații pentru subvenții de la bugetul de Sankt - Petersburg și Federația Rusă, controlul asupra executării lor.
Studii (Superioare)
ASEM
Facultatea, specialitatea: Contabilitate și audit / Contabil-economist
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Expert
Rusa — Expert
Franceza — Mediu
Engleza — Începător
Abilități cheie
Abilitatea de a soluționa eficient problemele
Planificarea resurselor întreprinderii
Negocierea și semnarea contractelor
Motivație
Modelarea proceselor de afaceri
Managementul relației cu clienții (CRM)
Lucru în echipa
Excel
Cunoașterea programelor de contabilitate
Cercetare și analiza datelor
Analiza datelor
Productivitate și organizare
Răbdare
Swift
Word