Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 16.10.2022

Project Manager, Business Analyst, Director Financiar / Финансовый директор, Economist / Экономист

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
26 Octombrie 1981 (43 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate Management / Administrare Project Management

Despre mine

Descriere și caracterizare personală:
Responsabilitate; însușire rapidă; perfecționare continuă; logica acțiunilor; onestitate; respect; disprețul ostilităților și a vicleniei; acceptarea dificultăților și încercărilor ca parte componentă a vieții.

Competențe sociale:
Aptitudini bune de comunicare; autocontrol; egalitatea perceperii persoanelor fără a diferenția după criterii sociale sau de vârstă; înțelegerea de a solicita ajutor dar și de a acorda asistență colegilor; capacitatea de a preda și antrena în tandem cu capacitatea de a asculta și considera altă opinie, chiar și opusă, atât în cadrul unei discuții individuale cât și în cadrul ședințelor.

Competențe organizatorice:
Responsabilitate pentru activitățile în grup; inițiativă; autoorganizare; creativitate și perspicacitate intuitivă, cunoașterea cum trebuie făcut lucrul și acceptarea finală doar când este făcut corect. Utilizarea aptitudinilor umane native pe care mașinile sunt cel mai puțin capabile să le ofere: gândirea logică și soluționarea problemelor, capacități sociale și emoționale, iscusința, instruirea și asistenta acordată altora, precum și creativitatea.

Experiență

S.A. ”Loteria Națională a Moldovei”

(Chișinău)

Martie 2024 - Prezent
Manager proiecte

Responsabilități:

- Managementul proiectelor interne și externe [outsourcing], atât ce țin de Tehnologii Informaționale, cât și procesele business [optimizare, ajustare];
- Colaborarea cu diverse departamente, cu toate persoanele interesate [stakeholder] atât cele interne cât și externe Societății pentru analiza, documentarea, îmbunătățirea fluxurilor de lucru existente și viitoare;
- Evaluarea și identificarea soluțiilor de îmbunătățire a proceselor, fluxurilor de lucru, imaginii, potențialului și veniturilor Societății.
INDRIVO

Dezvoltare și mentenanță aplicații Tehnologii Informaționale (Chișinău)

Noiembrie 2019 - August 2020
(9 luni)
Analist Business

Responsabilități:

 Colaborarea cu clienții pentru a înțelege și traduce nevoile afacerii în specificații funcționale, documentație tehnică;
 Stabilirea specificațiilor de dezvoltare programe informatice și asigurarea transmiterii acestora în termenul stabilit;
 Colaborarea cu dezvoltatorii pentru adaptare soluții pe parcursul dezvoltării, pentru a oferi suport în definirea noilor funcții și a scrie documentația pentru clienți și echipa de proiect;
 Evaluare rapidă și rezolvarea problemelor apărute în timpul dezvoltării proiectului;
 Menținerea unei relații strânse cu clienții și oferirea soluțiilor sau ajustarea termenilor sau specificațiilor;
 Participarea la fazele de testare pentru validarea livrărilor pre-producție;
 Menținerea legăturilor strânse cu echipa de dezvoltare pentru a avea o privire de ansamblu permanentă asupra etapelor dezvoltării și redactarea rapoartelor periodice pentru clienți.
Proiecte implicate:
 Elaborarea caietului de sarcini pentru dezvoltarea Aplicației E-InfoBon. Beneficiar: Societatea cu Răspundere Limitată „INFO BON” [www.infobon.md]. Aplicația E-InfoBon este un sistem informațional centralizat conceput pentru gestiunea tuturor proceselor și serviciilor actuale și viitoare posibile prestate de către Societatea cu Răspundere Limitată „INFO BON”. Caietul de sarcini listează toate cerințele funcționale și unele aspecte tehnice față de viitoarea Aplicație E-InfoBon.
BC “EXIMBANK” S.A.

Bancă comercială universală (Chișinău)

Iulie 2018 - Septembrie 2019
(1 an 2 luni)
Șef Serviciul Corebanking System Aplicații, Oficiul Central

Responsabilități:

VEZI poziţia: Economist, Oficiul Central, Departamentul Organizare [Manager Proiecte, Analist Business]
BC “EXIMBANK” S.A.

Bancă comercială universală (Chișinău)

Mai 2016 - Iulie 2018
(2 ani 2 luni)
Specialist, Oficiul Central, Departamentul Resurse Tehnice [Economist, Manager Proiecte, Analist Business]

Responsabilități:

VEZI poziţia: Economist, Oficiul Central, Departamentul Organizare [Manager Proiecte, Analist Business]
BC “EXIMBANK” S.A.

Bancă comercială universală (Chișinău)

Iulie 2010 - Mai 2016
(5 ani 10 luni)
Economist, Oficiul Central, Departamentul Organizare [Manager Proiecte, Analist Business]

Responsabilități:

 Membru al grupului de lucru creat pentru implementarea instrumentelor și modulelor destinate gestionării prevederilor FATCA în Bancă [Foreign Account Tax Compliance Act, Guvernul SUA, autoritatea fiscală SUA – Internal Revenue Service (IRS), www.irs.gov], dezvoltate de Tonbeller AG, Germania [www.tonbeller.com], interfațate cu aplicația bancară primară [Mai 2013 – Aprilie 2014];
 Manager proiect. Implementarea aplicației multilingvistice “Credit on Web” [gestionarea fluxului de luare a deciziilor de acordare a creditelor, date clienți și rapoarte financiare, conform principiilor Basel 2], dezvoltată de Exprivia SpA, Italia [www.exprivia.it], interfațată cu aplicația bancară primară [inițiat Martie 2011 – Octombrie 2011, continuat Iulie 2013 – Februarie 2014];
 Membru al grupului de lucru creat pentru dezvoltarea de instrumente și module destinate furnizării informațiilor către Biroul Istoriilor de Credit [www.creditbureau.md], interfațate cu aplicația bancară primară [Martie 2011 – Mai 2011];
 Responsabil credite în cadrul grupului de lucru creat pentru implementarea noii aplicații bancare dezvoltată pentru bancă: “ab-Solut corebanking”, platformă Oracle. Dezvoltator – Asseco SEE [South Eastern Europe] S.R.L. [www.asseco.com/see/contact/romania/], România [2009 – Noiembrie 2010].
- Analiza cerințelor de business și a legislației în vigoare, analiza datelor primare existente în aplicațiile bancare curente, verificarea conformării cu cerințele de audit, risc și securitate, în colaborare cu auditorii, cu reprezentanții departamentelor de business implicate și consultanții juridici;
- Perfectarea sarcinilor tehnice și a solicitărilor de implementare pentru dezvoltători, definire criterii și selectare date pentru interfațarea diferitor aplicații [mapare, creare tabele pentru bazele de date, etc.] în conformitate cu practicile logice de business, legale, de risc și securitate existente;
- Definirea fluxurilor de lucru, bugetare;
- Coordonarea grupului de lucru, distribuirea sarcinilor;
- Modelare scenarii de business pentru testele preliminare și pentru testele de acceptanță finală [User Acceptance Testing], testare dezvoltări, acceptare și punere în serviciu;
- Ședințe inițiale și zilnice ale grupului de lucru, identificarea anticipată a problemelor, optimizarea și setarea finală a dezvoltărilor;
- Perfectare instrucțiuni de utilizare, procese verbale de acceptanță, minute ședințe, instruire personal.
 Alte activități:
- Participare la definirea și implementarea conturilor în format IBAN în bancă;
- Responsabil migrare credite și re-parametrizare operațiuni credite în cadrul grupului de lucru creat pentru trecerea la noul plan de conturi al evidenței contabile în băncile licențiate din RM și la Standardele Internaționale de Raportare Financiară [SIRF];
- Monitorizare statut sarcini în lucru [inclusiv dezvoltări noi, îmbunătățiri și erori], îndrumare / consultare solicitanți și dezvoltători aferente business-proceselor din Bancă.
BC “EXIMBANK” S.A.

Bancă comercială universală (Chișinău)

Octombrie 2007 - Iulie 2010
(2 ani 9 luni)
Specialist al Secției Atragerea și Plasarea Resurselor, Sediul Central

Responsabilități:

 Acordarea facilităților de credite persoanelor juridice [credite, garanții bancare], analiza financiară a întreprinderilor [bilanțul contabil, fluxul mijloacelor bănești, contul de profit și pierderi], identificarea punctelor forte și slabe, oportunități și amenințări [analiza SWOT], întocmirea dosarelor pentru Comitetul de Credite;
 Contabilitatea bancară aferentă activității de creditare;
 Evaluarea garanțiilor primite [gaj], verificarea și monitorizarea gajului;
 Perfectarea contractelor de credit; perfectarea contractelor de gaj: ipotecă [imobil], bunuri mobile [utilaj, mijloace de transport, marfă], cesiuni, fidejusiuni, amanet.
BC “Victoriabank” S.A.

Bancă comercială universală (Chișinău)

Septembrie 2005 - Octombrie 2007
(2 ani 1 lună)
Economist Coordonator, Oficiul Central, Direcția Credite, Secția Credite Corporative

Responsabilități:

 Responsabil pentru proiectele de creditare destinate creditării întreprinderilor mici, din resurse externe: Asociația Internațională pentru Dezvoltare [IDA – International Development Association – grupul Băncii Mondiale], Fondul Internaţional pentru Dezvoltare Agricolă [IFAD – International Fund for Agricultural Development], Garanția Portofoliului de Împrumuturi oferită de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională – USAID;
 Perfectarea procedurilor privind managementul riscului ecologic – riscul posibilei influențe adverse asupra mediului ambiant urmare a activității de creditare a băncii – elaborate în conformitate cu solicitările Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare [EBRD];
 Analiza dosarelor privind acordarea facilităților de credit, perfectarea concluziilor pentru Comitetul de Credite;
 Monitorizarea portofoliului de credite al băncii, monitorizarea activității creditare a filialelor băncii, raportări privind calitatea portofoliului de credite.
BC “Victoriabank” S.A.

Bancă comercială universală (Chișinău)

Ianuarie 2005 - Septembrie 2005
(8 luni)
Economist, Oficiul Central, Departamentul Trezorerie

Responsabilități:

Lucrul cu acreditive documentare și incasoul documentar.
BC “Victoriabank” S.A.

Bancă comercială universală (Chișinău)

Iulie 2003 - Ianuarie 2005
(1 an 6 luni)
Economist, Oficiul Central, Departamentul Relații Economice Internaționale

Responsabilități:

 Responsabil pentru sistemele de transfer rapid de bani: MoneyGram, InterExpress [InterCoopBank, Rusia], Smith & Smith [Worldtrans – reprezentanța în România], Bystraia Pocita [ImpexBank, Rusia];
 Operațiuni de decontare reciprocă cu sistemele internaționale de plăți rapide, operațiuni de decontare reciprocă cu filialele băncii;
 Elaborarea procedurilor interne și instrucțiunilor privind lucrul cu sistemele de transfer rapid de bani;
 Membru al grupului de lucru creat pentru implementarea în bancă a noilor sisteme de transfer rapid de bani – InterExpress şi Bystraia Pocita;
 Ofițer de cont – deservirea conturilor în valută străină ale persoanelor fizice rezidente și nerezidente, deservirea ambasadelor străine în Moldova, plăți valutare prin SWIFT.

Studii (Superioare)

09.1998 - 06.2003
Academia de Studii Economice din Moldova

Facultatea, specialitatea: Facultatea Relații Economice Internaționale [cu predare în limba engleză]

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Rusa — Expert
Româna — Expert
Engleza — Expert
Germana — Începător
Abilități cheie
Planificarea resurselor întreprinderii Photoshop Negocierea și semnarea contractelor Motivație MySQL Modelarea proceselor de afaceri Microsoft Visio Managementul relației cu clienții (CRM) Lucru în echipa Managementul proiectului Introducerea datelor Instrumente Big Data Inteligență emoțională Golang Generarea de Lead-uri Gândire critică Excel Entuziasm Entity Relationship Diagrams Empatie Editare imagini Data Mapping Cunoștințe generale despre afaceri Cunoașterea programelor de contabilitate Creativitate Convingere Comunicare tehnică și non tehnică Compasiune Abilitatea de a învăța rapid Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de ascultare Abilități de comunicare Abilități de documentare / păstrarea evidenței Abilități interculturale Access Agile Business Analysis Analiza datelor Anti Money Laundering Big Data Analysis & SQL Cercetare și analiza datelor Powerpoint Redactare texte Scriere tehnică SQL Statistică Swift Jira Scarab Bugzilla InVision Draw Sound Forge DaVinci Resolve VSDC Free Video Editor

Permis de conducere

Categorie — AM, A1, A2, A, B1, B, C1, C, D1, BE, C1E, CE, D1E

Cursuri / traininguri

25 Iunie – 27 Iunie 2019
Bank of Intesa Sanpaolo
26 Mai – 29 Mai 2009
Centrul național pentru pregătirea lucrătorilor bancari din Ucraina

Voluntariat

Septembrie 2004 - Ianuarie 2005
Misiunea Organizației Internaționale pentru Migrare din Moldova (OIM)

www.iom.md


Consultant pentru proiectul www.migratie.md


Vizează oferirea migranţilor a cunoştinţelor şi informaţiei complete cu scopul, ca toate deciziile acestora, să fie bine gândite şi conştiincioase din punct de vedere ale aspectelor legale, sociale si economice. În particular: consultant privind problemele transferurilor de bani în / din Moldova a imigranţilor moldoveni.

Certificări

Septembrie 2008 - Decembrie 2008
Principiile Contabilității și Impozitării în Republica Moldova

Asociația contabililor și auditorilor profesioniști din Republica Moldova
www.acap.md

Martie 2009 - Aprilie 2009
Aplicația “1-C Contabilitate 7.7”

Asociația contabililor și auditorilor profesioniști din Republica Moldova
www.acap.md

Decembrie 2019 - Ianuarie 2020
RPA [Robotic Process Automation] Starter Training

UiPath Academy

Decembrie 2019 - Februarie 2020
RPA [Robotic Process Automation] Business Analyst Training

UiPath Academy

Mai 2021 - Mai 2021
Agile Product Owner Role: Foundations; IIBA, NASBA, PMI

LinkedIn Learning

Mai 2021 - Mai 2021
Learning ITIL®

LinkedIn Learning

Mai 2021 - Mai 2021
Studying for the Certified Business Analysis Professional (CBAP)®; IIBA, PMI

LinkedIn Learning

Mai 2021 - Mai 2021
Cert Prep: Agile Analysis (IIBA®-AAC); PMI

LinkedIn Learning

Aprilie 2021 - Aprilie 2021
Cert Prep: Scrum Master

LinkedIn Learning

Mai 2021 - Mai 2021
Cert Prep: Agile Analysis (IIBA®-AAC); PMI

LinkedIn Learning

Septembrie 2020 - Septembrie 2020
Cert Prep: Project Management Professional (PMP)®; PMI

LinkedIn Learning

Septembrie 2020 - Septembrie 2020
Learning Python [studierea limbajului de programare Python]

LinkedIn Learning

Ianuarie 2020 - Februarie 2020
RPA [Robotic Process Automation] Implementation Methodology Training

UiPath Academy

Decembrie 2019 - Februarie 2020
UiPath Licensing Training

UiPath Academy

Mai 2021 - Mai 2021
CASP+ Cert Prep: 1 Risk Management

LinkedIn Learning

Mai 2021 - Mai 2021
IT Service Management: ISO20000

LinkedIn Learning

Mai 2021 - Mai 2021
Certified Analytics Professional (CAP) Cert Prep: Domains 1–4

LinkedIn Learning

Mai 2021 - Mai 2021
Certified Analytics Professional (CAP) Cert Prep: Domains 5–7

LinkedIn Learning

Mai 2021 - Mai 2021
Setting Up a PMO; PMI

LinkedIn Learning

Hobby-uri

Înotul, drumeţie, ciclism

CV-uri similare

CV de la 04.06.2024
Vârsta:26 ani
Experiență: 9 luni
Ultimul loc de muncă: Ofițer bancar
BC Moldincombank SA , (9 luni) Martie 2024 - Prezent
Chișinău În weekend
CV de la 24.11.2023
Vârsta:21 ani
Experiență: 11 luni
Ultimul loc de muncă: Casier
Tarol-DD , (11 luni) Iulie 2022 - Iunie 2023
Chișinău Full-time 10 000 lei
CV de la 26.01.2024
Vârsta:39 ani
Experiență: 16 ani 8 luni
Ultimul loc de muncă: Operator postal
Posta Moldovei , (2 ani 9 luni) Octombrie 2020 - Iulie 2023
Chișinău Full-time
CV de la 26.05.2024
Vârsta:36 ani
Experiență: 1 an 1 lună
Ultimul loc de muncă: Specialist servicii clienti
BC Victoriabank SA , (1 an 1 lună) Septembrie 2018 - Octombrie 2019
Chișinău Full-time 15 000 lei
CV de la 17.11.2022
Vârsta:31 ani
Experiență: 6 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Региональный менеджер/Администратор компании
O.C.N. "FinanceCasa "SRL , (6 ani 9 luni) Martie 2018 - Prezent
Bălți Full-time 20 000 lei