Specialist Resurse Umane
Responsabilități:
Inregistrarea documenelor primare in programul 1C-Contabilitate (facturi, extrase bancare, declaratii de export, deconturi de avans, fise personale ale angajatilor, cereri de concediu, certificate medicale, alte documente )
Intocmirea registrelor contabile si de cadre pe suport de hartie si electronic
Intocmirea documentelor din dosarul personal al angajatului (contract individual de munca, fisa postului, FISA personala )
Colaborarea eficienta cu ANOFM
Ducerea evidentei rezervistelor in cadrul firmei si raporteaza datele la cerere, completeaza documente REV 1 si rapoarte cu privire la angajari si concedieri pentru CNAM si AONFM
Verificarea rezultatelor procesului de recrutare/promovare in cadrul EMF
Controlul activitatii de evidenta a carnetelor de munca, a contractelor individuale de munca, evidenta concediilor medicale, pontajul, etc. conform legislatiei in vigoare
Organizeaza si sustine interviurile (inclusiv cele telefonice), preliminare si finale; participa la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit si anunta candidatii despre rezultatul final al interviului la care au participat;
Completarea tuturor registrelor in cadrul activitatii Resurselor Umane;