Domeniul de activitate
Office / Back-office / Secretariat
Vânzări
Despre mine
Doresc sa descopar pentru mine calitatile care ma vor ajuta in cresterea in cariera,pe langa cele pe care le posed deja.Sa cunosc noi ramuri in care ma voi regasi si voi intelege ca sunt la locul meu.
Experiență (1 an 8 luni)
Outsoursing Factory 4
(Chișinău)
Februarie 2023 -
Iunie 2023
(4 luni)
Office manager
Responsabilități:
● Menţin ordinea şi disciplina în cadrul personalului.
● Administrez echipamentele de birou şi închei contracte de service şi mentenanţă pentru
acestea.
● Primesc şi plătesc facturile de utilităţi, materiale de birotică şi consumabile.
● Mă asigur de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pentru o bună desfăşurare a
activităţii.
● Administrez și coordonez toate activitățile în cadrul biroului.
● Efectuez aranjamente de ordin logistic pentru ședințe și întâlniri.
Outsoursing Factory 4
(Chișinău)
Iunie 2022 -
Ianuarie 2023
(7 luni)
Agent vanzari
Responsabilități:
● Realizarea zilnic planul de vanzari.
● Identificarea și atragerea clienților noi.
● Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții.
● Analizarea cerințelor potențialilor beneficiari.
● Menținerea unei baze de date cu clienții recurenți.
Flariomar
(Chișinău)
Ianuarie 2022 -
Aprilie 2022
(3 luni)
CCC
(Chișinău)
Septembrie 2020 -
Martie 2021
(6 luni)
Vanzator consultant
Responsabilități:
● Interacțiunea cu clienții.
● Înțelegerea nevoilor acestora.
● Cunoașterea produselor și serviciilor și prezentarea acestora.
● Consilierea clienților pentru a-și îndeplini nevoile și a alege produsele potrivite.
● Menținerea unei atitudini pozitive și prietenoase.
Studii (Medii)
USM
Profil: Limbi straine
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Expert
Rusa — Expert
Engleza — Începător
Abilități cheie
Abilități de ascultare
Creativitate
Vânzări