Să-mi folosesc experiența și pregătirea acumulată pe parcursul anilor, pentru a activa în domeniul contabilității, avînd drept scop dezvoltarea profesională.
(Bălți)
Responsabilități:
Colectarea, gruparea, prelucrarea și sistematizarea informației privind existența și mișcarea activelor, capitalului propriu, datoriilor, veniturilor și cheltuielilor, organizarea şi asigurarea ţinerii continuă a contabilităţii; asigurarea operaţiunilor contabile aferente fabricării produselor/prestării serviciilor, asigurarea evidentei contabile a stocurilor, a relatiilor cu tertii, evidenta veniturilor si cheltuielilor; contabilizarea facturilor emise sau de intrare ; inregistrarea incasarilor si platilor; evidenţa datoriilor cu bugetul; intocmirea corectă a inregistrărilor contabile; intocmirea corectă şi la termen a rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale.(Sîngerei)
Responsabilități:
Colectarea, gruparea, prelucrarea și sistematizarea informației privind existența și mișcarea activelor, capitalului propriu, datoriilor, veniturilor și cheltuielilor, organizarea şi asigurarea ţinerii continuă a contabilităţii; asigurarea operaţiunilor contabile aferente fabricării produselor/prestării serviciilor, asigurarea evidentei contabile a stocurilor, a relatiilor cu tertii, evidenta veniturilor si cheltuielilor; contabilizarea facturilor emise sau de intrare ; inregistrarea incasarilor si platilor; evidenţa datoriilor cu bugetul; intocmirea corectă a inregistrărilor contabile; intocmirea corectă şi la termen a rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale.(Bălți)
Responsabilități:
Colectarea, gruparea, prelucrarea și sistematizarea informației privind existența și mișcarea activelor, capitalului propriu, datoriilor, veniturilor și cheltuielilor, organizarea şi asigurarea ţinerii continuă a contabilităţii; asigurarea operaţiunilor contabile aferente fabricării produselor/prestării serviciilor, asigurarea evidentei contabile a stocurilor, a relatiilor cu tertii, evidenta veniturilor si cheltuielilor; contabilizarea facturilor emise sau de intrare ; inregistrarea incasarilor si platilor; evidenţa datoriilor cu bugetul; intocmirea corectă a inregistrărilor contabile; intocmirea corectă şi la termen a rapoartelor lunare, trimestriale şi anuale.(Sîngerei)
Responsabilități:
Organizează și asigură ținerea continuă a contabilității; asigurare evidenta contabila a consumurilor și cheltuielilor pentru achiziționarea și prelucrarea stocurilor de mărfuri și materiale, contabilizarea costurilor de producție și calculația costului produselor, a relațiilor cu terții, evidenta veniturilor si cheltuielilor; contabilizează facturile emise pentru clienții; înregistrarea încasările si plățile; evidența datoriilor cu bugetul; răspunderea de corectitudinea înregistrărilor contabile; întocmirea corectă si la termen a rapoartelor lunare, trimestriale si anuale fiscale și statistice.(Sîngerei)
Responsabilități:
asigură întocmirea şi prezentarea oportună, completă şi corectă a documentelor primare, a registrelor contabile conform regulilor stabilite de Ministerul Finanțelor; tine evidența documentelor contabile ale instanței; pregătește dispozițiile de plată spre achitare, conform planului de finanțare, în contextul clasificație bugetare; analizează utilizarea mijloacelor financiare în raport cu planul aprobat; după caz, întocmește și prezintă modificări la planurile de finanțarea; asigură corectitudinea evidenţei analitice a cheltuielilor efective pe fiecare articol şi aliniat. organizează inventarierea mijloacelor fixe, obiectelor de mică valoare şi scurtă durată, valorilor materiale, mijloacelor bănești, decontărilor (debitorii şi creditorii) şi articole de bilanţ; elaborarea proiectului de buget şi întocmirea bugetului anual; întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anual.(Sîngerei)
Responsabilități:
Organizează și asigură ținerea continuă a contabilității; asigurare evidenta contabila a consumurilor și cheltuielilor pentru achiziționarea și prelucrarea stocurilor de mărfuri și materiale, contabilizarea costurilor de producție și calculația costului produselor, a relațiilor cu terții, evidenta veniturilor si cheltuielilor; contabilizează facturile emise pentru clienții; înregistrarea încasările si plățile; evidența datoriilor cu bugetul; răspunderea de corectitudinea înregistrărilor contabile; întocmirea corectă si la termen a rapoartelor lunare, trimestriale si anuale fiscale și statistice.Facultatea, specialitatea: Contabilitate
Oraș: Chișinău