JURISCONSULT, MANAGER RESURSE UMANE
Responsabilități:
Funcția: Juristconsultă -secția juridică-financiară – perioada de 16 ani
Responsabilități și obligații în cadrul departamentului juridic-financiar:
- Oformarea, analiza și aprobare contractelor în cadrul întreprinderii. Evidența, analiza contractelor, realizarea obligațiilor contractuale în termen.
- Oformare și asistență documentelor juridice în cadrul companiei (scrisori, ordine, acte etc.).
- Gestionarea activității cu debitori, evidența datorii pînă la etapa instanței judiciare. Monitorizarea respectării întelegerilor de plată, înștiințări de plată. Acte de verificare cu clienții (Euro/MDL – 1C), evidența și repartizare achitărilor valută și contracte. Formare și analiză cont 221.1. (1C) – și repartizare pe departamente, manageri vînzări etc.
- Colaborarea cu Companiile de Creditare în domeniul ce ține de creditarea clienților, oformare documentelor și evidență dosar.
- Oformare pachet de documente pentru participarea la procedurile de achizitii publice (licitaţii publice, concursul ofertelor de preţ).
- Participarea la audit intern conform SMC ISO 9001:2015. Formarea dosarului și raportarea în baza Analizei SMC anuale.
- Formarea dosarului de prezentare a companiei pentru participarea la Concursurile “Marca comercială a anului” și “Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor”.
- Alte sarcini conexe ce țin de activitatea secției juridice.
Funcția: Manager resurse umane – perioada de 4 ani,
Responsabilităţi departamentul resurse umane:
- Organizarea și menținerea procesului de recrutare și selecție a personalului pentru pozițiile vacante.
- Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, transfer, demisie, încetare a contractului individual de munca, premiere, sancționare, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.).
- Asigurarea evidenţei curente în registrele privind personalul.
- Gestionarea dosarelor personale ale angajaților.
- Întocmirea tabelelor de pontaj.
- Prezentarea rapoartelor solicitate.
- Participarea la elaborarea procedurilor și regulamentelor de motivare, ordine interne pe întreprindere.
- Întocmirea fişelor de post, schemei de încadrare a personalului, statelor de personal.
- Implicare proactivă în proiectele Departamentului de resurse umane