Manager /ajutor de contabil
Responsabilități:
• Experiență de lucru în programul 1C (introducerea datelor în program,efectuarea operațiunilor de casă ,Pos –terminal ,completarea cărții de casă,operare cu documente primare (facturi fiscale,acte de verificare etc) întocmirea documentelor de intrare a numerarului în casieri(dispoziția de încasare);
• Experiență de a întocmi scrisori / răspunsuri la scrisori/cereri/ demersuri/ordine etc;.
• Experiență în asigurarea fluxului de documente în cadrul companiei ;
• Experiență de a întocmi contracte :prestări servicii ,contract vînzare-cumpărare ;
• Experiență în gestionarea registrelor de evidență;
• Experiență în crearea și gestionarea dosarelor personale ale angajaților și a actelor adiționale la acestea ;
• Experiență în lucrul cu fluxul electronic de documente;
• Experiență în executarea procesului de angajare/eliberare al salariaților ,perfectarea actelor ce tin de personal,coordonarea procesului de adaptare și integrare a noilor angajați;
•Preluarea apelurilor telefonice și deservirea clienților;