Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 01.07.2024

Sunt gata să accept orice funcție

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
22 Noiembrie 1986 (37 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time, Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Achiziții Asigurări Funcții publice Import - export

Despre mine

Sunt o persoană energică și îmi place mult să discut cu oamenii din jurul meu. Am abilități bune de comunicare și negociere, ceea ce mă face să obțin de multe ori ceea ce îmi propun. Pe viitor, îmi doresc să ajung în poziția unei veritabile persoane care reușește să crească având seriozitate și perseverență.

 

Experiență

S.A.R. „Moldcargo” S.A.

(Chișinău)

August 2023 - Prezent
Vice șef Departament Daune

Responsabilități:

Organizarea procesul de instrumentare a dosarelor de daune pentru tipuri de asigurări: Asigurarea Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (externă Cartea Verde) inclusiv introducerea informațiilor în sistemul RCA Data, Asigurarea Facultativă de Accidente, Asigurarea Facultativă de Sănătate, Asigurarea medicală pentru persoanele care călătpresc în străinătate, Asigurarea Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (internă RCAI), Asigurarea Facultativă a Bunurilor de incendiu și alte pericole, Asigurarea Facultativă a Autovehiculelor, Echipamentului Suplimentar, Conducătorului Auto și Pasagerilor de Accidente (CASCO), Asigurarea Facultativă de Răspundere Civilă a Transportatorului și Expeditorului (CMR), și Asigurarea de bunuri în tranzit (CARGO);
Reprezentarea companiei în relațiile cu clienții sau organizații;
Efectuarea măsurilor necesare pentru constatarea daunei în cadrul asigurărilor obligatorii și facultative emise de către S.A.R. „Moldcargo” S.A.;
Asigurarea introducerii în programul 1C Contabilitate a tuturor dosarelor de daună și a formelor tipizate de pe documentele necesare formării dosarului de daune;
Analizarea solicitărilor asiguraților şi păgubiților în soluționarea eficientă a cazului asigurat;
Regularizarea divergențele apărute între reclamanți şi Companie în lipsa șefului de departament;
Efectuarea verificării regulate a datelor statistice, în baza cărora va constata rata daunei şi formarea rezervei daunelor declarate dar nesoluționate și raportează șefului de departament;
Studierea actelor normative şi modificările survenite pe parcurs în documentele ce determină cazurile asigurate, privind toate tipurile de asigurare regularizate;
În comun acord cu Șeful de departament, cere de la specialiști îndeplinirea strictă şi efectivă a obligațiunilor de serviciu în conformitate cu contractul individual de muncă.
Compania „Intact Asigurări Generale” S.A.

(Chișinău)

Septembrie 2019 - August 2023
(3 ani 11 luni)
Șef adjunct Secția Regularizarea Daunelor

Responsabilități:

Organizarea procesul de instrumentare a dosarelor de daune pentru tipuri de asigurări: Asigurarea Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (externă Cartea Verde), Asigurarea Facultativă de Accidente, Asigurarea Facultativă de Sănătate, Asigurarea medicală pentru persoanele care călătpresc în străinătate, Asigurarea Obligatorie de Răspundere Civilă Auto (internă RCAI), Asigurarea Facultativă a Bunurilor de incendiu și alte pericole, Asigurarea Facultativă a Autovehiculelor, Echipamentului Suplimentar, Conducătorului Auto și Pasagerilor de Accidente (CASCO), Asigurarea Facultativă de Răspundere Civilă a Transportatorului și Expeditorului (CMR), și Asigurarea de bunuri în tranzit (CARGO);
Reprezentarea companiei în relațiile cu clienții sau organizații;
Efectuarea măsurilor necesare pentru constatarea daunei în cadrul asigurărilor obligatorii și facultative emise de către Compania „Intact Asigurări Generale” S.A.;
Asigurarea introducerii în programul 1C Contabilitate a tuturor dosarelor de daună și a formelor tipizate de pe documentele necesare formării dosarului de daune;
Analizarea solicitărilor asiguraților şi păgubiților în soluționarea eficientă a cazului asigurat;
Regularizarea divergențele apărute între reclamanți şi Companie în lipsa șefului de departament;
Efectuarea verificării regulate a datelor statistice, în baza cărora va constata rata daunei şi formarea rezervei daunelor declarate dar nesoluționate și raportează șefului de departament;
Studierea actelor normative şi modificările survenite pe parcurs în documentele ce determină cazurile asigurate, privind toate tipurile de asigurare regularizate;
În comun acord cu Șeful de departament, cere de la specialiști îndeplinirea strictă şi efectivă a obligațiunilor de serviciu în conformitate cu contractul individual de muncă.
C.A. „Klassika Asigurări” S.A.

(Chișinău)

Ianuarie 2016 - Septembrie 2019
(3 ani 8 luni)
Inginer-expert

Responsabilități:

Examinarea și regularizarea cazurilor asigurate;
Înregistrarea și instrumentarea dosarului de daune în programul 1C​;
Prezentarea rapoartelor lunare către Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF) și Biroul Național al Asigurătorilor de Autovehicule (BNAA).

Studii (Superioare)

09.2015 - 06.2019
Universitatea Tehnica din Moldova

Facultatea, specialitatea: Facultatea Construcţii, Geodezie și Cadastru, specialitatea Evaluarea Imobilului

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Poloneza — Mediu
Engleza — Mediu
Rusa — Expert
Româna — Nativ
Abilități cheie
Analiza datelor Copywriting Excel Adaptabilitate Comunicare Creativitate Etica în muncă Gândire critică Învățare continuă Lucru în echipa Soluționarea problemelor

Permis de conducere

Categorie — B1, B
Cu automobil Personal

Cursuri / traininguri

14/11/2023 – 15/11/2023
GESTIUEA FINANCIARĂ A ÎNTREPRINDERII
11/12/2023 – 12/12/2023
OPERAȚIUNI DE EXPORT-IMPORT
26/07/2023 – 27/07/2023
MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE

CV-uri similare

CV de la 04.02.2024
Vârsta:30 ani
Experiență: 3 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: Manager asigurari
Moldasig , (3 ani 4 luni) Septembrie 2019 - Ianuarie 2023
Chișinău Full-time
CV de la 17.11.2022
Vârsta:41 ani
Experiență: 11 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: Specialist în domeniul vămuirii
EASY-Logistic SRL , (3 ani 5 luni) Iulie 2015 - Decembrie 2018
Chișinău Full-time
CV de la 25.04.2022
Vârsta:24 ani
Experiență: 11 luni
Ultimul loc de muncă: Stagiară
Serviciul Fiscal de Stat , (1 lună) Martie 2022 - Aprilie 2022
Chișinău Full-time, Part-time 10 000 lei
CV de la 07.07.2023
Vârsta:23 ani
Experiență: 6 luni
Ultimul loc de muncă: secretar contabil
Visual cont , (6 luni) Noiembrie 2022 - Mai 2023
Anenii Noi Full-time, Part-time, În ture, Tură de noapte
CV de la 13.02.2021
Experiență: 12 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Ofițer bancar, contabil, director financiar
BC Moldindconbank SA , (8 ani 6 luni) August 2012 - Februarie 2021
Full-time, Part-time 6 000 lei
CV de la 18.05.2023
Vârsta:37 ani
Experiență: 13 ani
Ultimul loc de muncă: Specialist Relatii cu Publicul
Centru National de Asistenta Medicala Urgenta Prespitaliceasca , (7 ani 1 lună) Aprilie 2016 - Mai 2023
Chișinău Full-time, Part-time 14 000 lei
CV de la 21.02.2023
Vârsta:43 ani
Experiență: 18 ani 4 luni
Ultimul loc de muncă: Șefă
Serviciul Asistență Psihopedagogică , (2 ani 1 lună) Ianuarie 2021 - Februarie 2023
Chișinău Full-time