Asistent administrativ/ Asistent de proiect
Responsabilități:
• Elaborarea documentelor ce țin de implementarea proiectelor: termeni de referință, procese verbale,
etc;
• Oferirea suportului logistic pentru organizarea activităților proiectului;
• Expedierea și monitorizarea corespondenței cu partenerii, membrii, autoritățile etc;
• Stocarea și sistematizarea documentelor de justificare conform activităților proiectelor, surselor de
verificare.
• Organizarea activităților de achiziții, întocmirea documentelor conform procedurilor de achiziții, stocarea
ofertelor;
• Analiza documentelor legale și de politici aprobate, identificarea propunerilor APSCF aprobate și
completarea cadrului de monitorizare;
• Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor, precum și altor activități
relevante postului;
• Atribuții de secretariat (re-distribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, emailuri), menținerea
evidenței documentelor interne și arhivarea electronică a acestora;
• Oferirea asistenței în planificarea, organizarea și desfășurarea activităţilor (suport logistic în organizarea
evenimentelor, gestionarea săptămânală a orarului de activitate a echipei, etc);
• Asigurarea achiziționarea și livrarea bunurilor;
• Asigurarea comunicării, informării și suport membrilor APSCF conform obiectivelor