Domeniul de activitate
Funcții publice
Logistică / Depozit / Administrativ
Management / Administrare
Despre mine
Am abilitatea de a găsi cu ușurință contactul cu oamenii de diferite vârste și profesii; experiență de lucru în vânzări și în domeniul serviciului clienți în Moldova și în străinătate(CSI); gata pentru călătorii de afaceri pentru o perioadă determinata; sunt gata să lucrez în timpul orelor suplimentare și, dacă este necesar, în weekend, permis de conducere.
Sunt gata sa incep lucrul!
Experiență (27 ani 10 luni)
Lactalis–Alba Grup SRL
(Chișinău)
Decembrie 2022 -
Iunie 2023
(6 luni)
Manager depozit și logistică
Responsabilități:
- devămarea importul produselor, verifica facturi de transport, CMR;
- asigura și coordonează completare documentelor interne necesare activității depozitului;
- asigura bunul mers al fluxului de intrări/ieșiri mărfuri din depozit, respectând regulile interne;
-asigura utilizarea eficienta a spatiului de depozitare;
-coordonarea activitatii de livrare si mentinerea legaturii cu firmele transportatoare;
-asigura și coordonează completarea corecta a documentelor ce țin de activitatea depozitului;
- asigura buna funcționare a utilajelor și obiectelor de inventar din depozit urmărind și coordonând service și autorizarea acestora;
- asigura și coordonează inventarierea anuala a bunurilor cat și a inventarelor aleatorii de verificare pe game de produse.
Marketgid SRL
(Chișinău)
Septembrie 2009 -
Octombrie 2022
(13 ani 1 lună)
Manager, Aministrator
Responsabilități:
Gestionarea activității: - organizarea, gestiunea și controlul vânzărilor în conformitate cu planul de vânzări; - studierea pieței; - înaintarea ofertelor, negocierea contractelor; - crearea și dezvoltarea bazei de date a clienților; - identificarea si contactarea potențialilor clienți noi in vederea lărgirii portofoliului;- negocierea si urmărirea contractelor comerciale; - promovarea serviciilor și produselor ale companiilor; - menținere și dezvoltare a relațiilor cu clienții.
- elaborarea strategiei de dezvoltare; - internet marketing, optimizarea și promovarea site-ului; - gestionarea campaniilor publicitare; managementul personalului: - controlul muncii contractuale; - planificarea și bugetarea, optimizarea cheltuielilor; - selectarea, organizarea instruirii personalului, - controlul îndeplinirii sarcinilor, motivația; - monitorizarea concurenților, prețurilor, publicul țintă al site-ului.
Acvila Grup SRL, Chișinău
(Chișinău)
Septembrie 2007 -
Septembrie 2009
(2 ani )
Director-adjunct
Responsabilități:
- asigurarea bună de desfășurare a activităților ce duc la îndeplinirea obiectivelor stabilite de consiliul de administrație al companiei;
- coordonarea (corelarea, echilibrarea, armonizarea tuturor activităților) angajaților;
- administrarea bugetului in conformitate cu procedurile interne aplicabile;
- asigurarea cu resursele necesare pentru atingerea obiectivelor;
- monitorizarea in timp progresul atins fata de obiectivele propuse;
- pregătirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul companiei;
- stabilirea relațiilor de colaborare pe termen lung cu partenerii și beneficiarii.
Academia «Stefan cel Mare»
(Chișinău)
August 1994 -
Noiembrie 2006
(12 ani 3 luni)
Functionar public
Responsabilități:
- oganizarea și desfășurarea procesului instructiv-educativ, realizarea activității metodice, educaționale și de cercetare științifică.
Studii (Superioare)
Academia A.I.Cuza Bucuresti
Facultatea, specialitatea: Facultatea de Științe Juridice și Administrative
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Engleza — Mediu
Rusa — Expert
Abilități cheie
a angajamentelor și asumarea responsabilităților); - administrarea bugetara–abilitate deprinsa in urma experienței din cadrul companiei. Competenţe dobândite la locul de muncă - respect fată de oameni
Competenţe organizaționale/manageriale - aptitudine consolidată prin motivarea angajaților și partenerilor pentru identificarea de noi oportunități de dezvoltare; - competențe logistice și administrative (capacitatea de a gestiona un volum de activități;
bune aptitudini de comunicare și relaționare în cadrul unui grup socio-profesional
abilități de lucru în echipă
spirit de inițiativă
flexibilitate
responsabilitate
capacitate de lucru în condiții de stres
capacitate de adaptare la schimbările de mediu de lucru. Competențe informatice - o bună stăpânire a instrumentelor Microsoft Office (Word
Excel
Power Point) Internet