Administrator
Responsabilități:
-întîmpinarea zilnică a clinților noi și clienților existenți
-întocmirea și monitorizarea jurnalelor de evidență zilnică a frecvențelor/absențelor/recuperări a mijloacelor bănești
-întocmirea rapoartelor fiscale zilnice și anuale
-gestionarea/numarea și depozitarea zilnică a mijloacelor banești pentru profit/cheltuielile companiei
-cautarea și menținerea relațiilor cu clineții noi și cei existenți
-evidența facturilor fiscale
-participare la promovarea serviciilor companiei prin rețele de socializare/platforme educaționale
-participare la forumuri dedicate Educației/Comerțului/concursuri( locul 1 la concursul Notorium)
-completarea si stocarea informației referitor la fiecare client existent -formarea unei baze de date cu clienți existenți și potențiali clienți -participare la promovarea companiei-vizite directe la diferite instituții/promovare cu materiale informative a tuturor blocurilor locative din împrejurimi
Sep 2017 - Aug 2023
WORK EXPERIENCE
-organizarea de concursuri și tombole cu ocazia sărbătorilor
-organizarea /gestionarea /evidența activităților membrilor colectivului( program,activități,frecvență,fișe de pontaj)
-evidența lunară e produselor ,comanda si procurarea lor ( de consum lunar - materiale didactice/jocuri/jucării/produse alimentare/materiale de construcție-ocazional)
-vânzare a serviciilor-directa ( cu promovarea directa a serviciilor oferite de centrul nostru cu discuții, vizitare a locației )cât și indirectă( la telefon/materiale informative/scrisori in rețele de socializare)
-îndeplinirea tuturor funcțiilor de răspundere în lipsa directorului(depunerea banilor la banca/achitatarea serviciilor/întîlnire a distribuitorilor/partenerilor -înlocuirea pedagogilor și organizarea manifestărilor
-întocmirea rapoartelor finale-anuale a mijloacelor bănești
-functie de organizare și desfasurare a activităților extracuriculare- organizare program/ transport/locație/siguranță
-organizarea inventarierii tuturor obiectelor din edificiu- materiale/mobilier,produse,etc.
-lucru cu baza de date Berkana Soft-introducerea datelor noi și completarea informațiilor recente
-întâmpinare și crearea unui mediu prielnic ,binevoitor și blând pentru adaptarea la grădinița a copilașilor de la 2.5-7 ani
-întocmirea contractelor cu noii clienți, participarea la elaborarea noilor contracte create individual pentru diferite tipuri de servicii
-gestionarea și aplanarea conflictelor cu clienții
-participarea la crearea spoturilor publicitare-in calitate de orator si idei de montaj