Domeniul de activitate
Finanțe / Bănci / Creditare / Contabilitate
Telecomunicații
Despre mine
Am o experiență de 7 ani în deservirea clienților, mai exact 2 ani în Call Center, 2 ani de suport tehnic și 3 ani tratare reclamații.
Ultimii 2 ani desfășor activitatea de planificare și bugetare a departamentului Mass Market Customer Care. Este o funcție ce face parte din domeniul Work Force Management .Jobul meu actual include și analiza datelor, statistica. Am în gestiunea mea 35 angajați.
Am activat 6 ani la Orange Moldova unde am beneficiat de traininguri pe subiectele conflict management, protecția datelor cu caracter personal, comunicare asertivă și negociere. De asemenea mi s-au predat cursuri de excel, social media manager.
La moment îmi doresc o schimbare și caut un alt job. Dețin capacitatea de a asimila informația rapid și mă adaptez rapid schimbărilor. Îmi place să optimizez procese și să contribui la simplificarea procedurilor de lucru.
Aștept cu drag oferta dumneavoastră și vă mulțumesc pentru timpul acordat!
Experiență
BC Moldindconbank S.A.
(Chișinău)
Iunie 2023 -
Prezent
Manager bugetare, planificare și IVR
Responsabilități:
-Reporting și bugetare echipa Support 24/24 si echipa Telesales
-Planificare Traininguri, meetinguri
-Crearea orarelor de lucru
-Evidența concedii
-Crearea rapoarte privind demisiile, angajarile, numar de ore lucrate, timp productiv, neproductiv etc
Orange Systems
(Chișinău)
August 2022 -
Iunie 2023
(10 luni)
Mass Market Customer Care Forecaster & Scheduler
Responsabilități:
- Responsabila de forecast si planificarea resurselor departamentului MMCC (14 echipe în total)
- Crearea graficelor de lucru pentru departamentul MMCCC (160 angajați)
- Planificare traininguri și workshop-uri
- Analiza statisticii apelurilor parvenite in Call Center
- Propuneri de optimizare a proceselor
Î.M. Orange Moldova S.A.
(Chișinău)
Aprilie 2019 -
August 2022
(3 ani 4 luni)
Specialist reclamatii
Responsabilități:
- Responsabila de înregistrarea, soluţionarea plângerilor orale și scrise a clienţilor Orange conform COPC
- Optimizare costuri lunare client şi promovarea serviciilor şi produselor Orange
- Vânzarea serviciilor și produselor Orange
-Împuternicită pentru a oferi compensaţii, şi gesturi comerciale clienţilor Orange, în procesul de tratare a reclamaţiilor
-Coordonarea cu echipele responsabile și monitorizarea soluționării erorilor de sistem
Î.M. Orange Moldova S.A.
(Chișinău)
Aprilie 2019 -
Ianuarie 2020
(9 luni)
Inginer Suport Tehnic Nivel 2
Responsabilități:
-identificarea și solutionarea dificultatilor de ordin tehnic pe rețea fixă și mobilă ale clientilor Orange
-oferirea suportului informational despre produsele și serviciile prestate
de către Compania Orange
-declararea incidentelor care impactează rețeaua fixă/mobilă Orange
-colaborarea cu echipeșe responsabile de erori întru identificarea și rezolvarea incidentelor
Studii (Medii de specialitate)
Colegiul Politehnic
Facultatea, specialitatea: Telecomunicatii, tehnician in telecomunicatii
Oraș: Chișinău
Limbi străine
Româna — Nativ
Rusa — Expert
Engleza — Mediu
Abilități cheie
Excel
Gândire critică
Etica în muncă
Empatie
Statistică
Securitatea datelor
Analiza datelor
Managementul proiectelor
Outlook
Microsoft Word
Time Management
Leadership
Soluționarea problemelor
Cursuri / traininguri
Conflict Management, Comunicare asertiva