Sunt o persoană responsabilă și organizată, orientată către rezultate. Îmi place să lucrez atât individual, cât și în echipă, adaptându-mă ușor la noi provocări. Am abilități bune de comunicare și sunt mereu deschisă să învăț lucruri noi. Punctualitatea și atenția la detalii sunt punctele mele forte. Îmi doresc să contribui activ la succesul companiei în care voi lucra.Cunosc limbile română,rusă și engleză
(Angola)
Responsabilități:
Ca și chelner, îndeplinesc cerințele de servire rapidă și politică a clienților, asigurând o experiență plăcută în restaurant. Am abilități excelente de comunicare, gestionare a comenzilor și menținerea unui mediu curat și organizat. De asemenea, mă adaptez ușor la ritmul rapid al muncii și prioritizez satisfacția clientului.(Afghanistan)
Responsabilități:
Ca agent de vânzări la un call center, am dezvoltat abilități excelente de comunicare și persuasiune, esențiale pentru a convinge clienții să achiziționeze produsele sau serviciile oferite. Responsabilitățile au inclus gestionarea apelurilor de vânzări, oferirea de informații despre produse și soluționarea întrebărilor sau problemelor clienților.Facultatea, specialitatea: Marketing
Țara: Afghanistan