Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 18.03.2025

Operator call-center, vanzator

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
19 Iulie 1988 (36 ani)
Experiență:
21 ani 2 luni
Program de lucru:
Part-time
Oraș:
Chișinău, Ialoveni
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Relații clienți / Call centre Vânzări

Despre mine

Persoană responsabilă, organizată și orientată către clienți, cu experiență în gestionarea operațiunilor financiare, vânzări și relații cu publicul. Am competențe solide în administrarea documentelor, gestionarea tranzacțiilor și respectarea reglementărilor financiare. Experiența mea în casierie, call-center și coordonarea activităților mi-a dezvoltat abilități excelente de comunicare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient sub presiune. Îmi doresc să contribui la succesul unei instituții bancare prin profesionalism și dedicație.

 

Experiență (21 ani 2 luni)

APL Zîmbreni

(Ialoveni)

Noiembrie 2017 - Mai 2022
(4 ani 6 luni)
Muzeograf - Muzeul de Istorie și Etnografie, Zîmbreni

Responsabilități:

Gestionarea și evidența patrimoniului cultural (circa 3000 de exponate);

Organizarea și administrarea evenimentelor educative și culturale;

Întocmirea rapoartelor financiare și a documentației necesare pentru proiecte de finanțare;

Lucru cu publicul și dezvoltarea parteneriatelor instituționale.
Chiff Decor Grup S.R.L. & Interior Pro S.R.L.

(Chișinău)

August 2010 - Decembrie 2022
(12 ani 4 luni)
Manager Call-Center & Vânzări

Responsabilități:

Gestionarea relațiilor cu clienții și partenerii de afaceri;

Încheierea contractelor și promovarea produselor financiare și de creditare ale companiei;

Monitorizarea plăților și gestionarea fluxului de numerar;

Coordonarea echipei și întocmirea rapoartelor financiare periodice.
Green Hills Market & Vistacom S.R.L.

(Chișinău)

Martie 2005 - Iulie 2009
(4 ani 4 luni)
Vânzător Consultant & Casier

Responsabilități:

Operarea casieriei și gestionarea tranzacțiilor cu numerar și card bancar;

Evidența stocurilor și întocmirea rapoartelor financiare zilnice;

Consilierea clienților în procesul de achiziție și gestionarea reclamațiilor;

Respectarea normelor contabile și procedurilor de gestionare a numerarului.

Studii (Superioare în desfășurare)

09.2024 - Prezent
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, Chișinău

Facultatea, specialitatea: Facultatea de Psihopedagogie Specială – Specialitatea Asistență Socială (Anul I, în curs)

Oraș: Chișinău

03.2024 - 07.2024
Liceul Teoretic „Spiru Haret”, regim extern

Profil: XII Clase

Oraș: Chișinău

09.2003 - 07.2005
Școala Profesională nr. 91, Răzeni

Facultatea, specialitatea: Operator la telecomunicații, Sortator - XI Clase

Oraș: Ialoveni

09.1995 - 06.2003
Şcoala Medie Gangura

Profil: IX Clase

Oraș: Ialoveni

Limbi străine

Româna — Nativ
Bulgara — Nativ
Rusa — Nativ

Permis de conducere

Categorie — B1, B

Voluntariat

Noiembrie 2021 - Mai 2022
Fondul pentru tineri şi tinere Ialoveni

Fondul pentru Tineri Ialoveni este un program dedicat tinerilor din raionul Ialoveni, care încurajează participarea activă a acestora în dezvoltarea comunității prin inițiative proprii. Programul oferă sprijin financiar și mentorat pentru proiecte realizate de tineri, având ca scop îmbunătățirea condițiilor de trai și dezvoltarea spiritului civic.


În cadrul Fondului pentru Tineri Ialoveni, am scris și implementat un proiect care a avut ca scop dotarea Muzeului de Istorie și Etnografie din Zîmbreni cu mobilier adecvat.


Experiența în scriere și implementare


Identificarea necesității: Am observat că muzeul avea nevoie de mobilier pentru expunerea și conservarea adecvată a celor circa 3000 de exponate.


Elaborarea proiectului: Am redactat propunerea conform cerințelor Fondului pentru Tineri Ialoveni, incluzând analiza problemei, obiectivele, activitățile planificate și bugetul necesar.


Obținerea finanțării: Proiectul a fost aprobat, iar fondurile primite au fost utilizate pentru achiziția și instalarea mobilierului.


Implementare și impact: Am coordonat întregul proces, asigurându-mă că achizițiile respectă standardele și că mobilierul îmbunătățește atât aspectul muzeului, cât și condițiile de păstrare a exponatelor.


Această experiență mi-a consolidat abilitățile de scriere de proiecte, gestionare a resurselor și coordonare a activităților într-un cad


ru organizat.

CV-uri similare

CV de la 16.07.2022
Vârsta:31 ani
Experiență: 3 ani 9 luni
Ultimul loc de muncă: Magaziner
Sa Supraten , (3 ani 9 luni) Octombrie 2018 - Iulie 2022
Chișinău Full-time
CV de la 24.02.2025
Vârsta:27 ani
Căușeni Sarcină unică
CV de la 24.01.2022
Vârsta:35 ani
Experiență: 4 ani 10 luni
Ultimul loc de muncă: key account manager
aquatrade srl , (3 ani 10 luni) Februarie 2018 - Decembrie 2021
Chișinău Full-time
CV de la 28.11.2023
Vârsta:28 ani
Experiență: 7 ani 6 luni
Ultimul loc de muncă: Casier
Moldretail Group SRL , (7 ani 6 luni) Septembrie 2017 - Prezent
Chișinău Part-time, În ture
CV de la 17.12.2024
Vârsta:20 ani
Experiență: 1 an 6 luni
Ultimul loc de muncă: Expert in creditare
Microinvest , (4 luni) Aprilie 2024 - August 2024
Anenii Noi Full-time, În ture, Program flexibil