Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 10.06.2022

Operator call centru

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
07 Iunie 2003 (21 ani)
Program de lucru:
Full-time, Part-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Elevi Relații clienți / Call centre Sezonier / job temporar Studenți

Despre mine

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Studii (Medii de specialitate)

09.2019 - Prezent
IP Centrul de Excelență în Economie și Finanțe

Facultatea, specialitatea: Finanțe și asigurări

Țara: Moldova, Republic of

Limbi străine

Româna — Expert
Rusa — Mediu
Abilități cheie
Abilitatea de a învăța rapid Abilitatea de a soluționa eficient problemele Abilități de ascultare Abilități de comunicare Adaptabilitate Analiza comportamentului consumatorilor Atenție la detalii și simț estetic Compasiune Comunicare clară și eficientă Creativitate Empatie Entuziasm Gândire critică Grijă sporită pentru pacienți Lucru în echipa Motivație Răbdare Word

CV-uri similare