Mai multe informații despre CV și posibilitatea de a contacta candidatul vor fi disponibile după înregistrare.
CV de la 05.07.2022

Manager

17 000 lei

Informații de bază

Nume, Prenume:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Data nașterii:
03 Martie 1988 (36 ani)
Experiență:
Program de lucru:
Full-time
Oraș:
Chișinău
Număr de contact:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
E-mail:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP
Rețele sociale:
*disponibil în Premium de la 3 luni și VIP

Domeniul de activitate

Achiziții Management / Administrare Sport / Wellness

Experiență

Autoritate Grup SRL

Achizitii in medicina (Chișinău)

Septembrie 2019 - Prezent
Manager

Responsabilități:

- Elaborarea politicilor, procedurilor de lucru necesare gestionării activității de achiziții publice în
domeniul medical;
- Identificarea și stabilirea relațiilor contractuale cu producătorii conform proiectelor de achiziții;
- Negocierea cu furnizorii privind prețurile și încheierea contractelor cu aceștia;
- Elaborarea strategiei de achiziții publice;
- Prezentarea, asistarea și reprezentarea companiei în ședințele achizițiilor publice la sediul
autorităților contractante – Agenția Achizitâții Publice, Agenția Națională de Soluționare a
Contestării;
- Coordonarea echipei în scopul asigurării eligibilității companiei de participare la achizitii publice;
- Supravegherea platformelor de lead-uri specializate si identificarea proiectelor care pot fi
executate de companie;
- Identificarea potențialilor parteneri de afaceri;
- Menținerea și actualizarea portofoliului de producători parteneri;
- Extinderea și identificarea într-un proces continuu a noilor producători, furnizori;
- Reprezentarea companiei în expoziții naționale și internaționale;
- Elaborarea strategiei de vânzări pe termen mediu și scurt;
GREEWAY OU

IT (Chișinău)

Februarie 2019 - Februarie 2020
(1 an )
CONSULTANT INDEPENDENT

Responsabilități:

- Elaborarea planului strategic de dezvoltare pe termen lung si scurt;
- Identificarea oportunitatilor de dezvoltare, poziționarea optimă pe piața din Romania a sistemului
CRM Yclients si AmoCRM;
- Gestionarea proiectelor de integrare CRM;
- Coordonarea activității departamentului de integrare în scopul asigurării creșterii productivității;
- Monitorizarea performantelor;
AQUARISTICA PROFESSIONAL S.R.L

Design (Romania)

Noiembrie 2017 - Septembrie 2019
(1 an 10 luni)
CONSULTANT INDEPENDENT

Responsabilități:

- Elaborare plan de activitate pentru anul curent și în perspectivă;
- Cunoasterea exacta si in timp real a situatiei concurentei si a pietei;
- Stabilirea strategiei de dezvoltare;
- Analiza oportunitatilor de extindere pe piața online;
- Propunerea de masuri de imbunatatire si dezvoltare a proceselor comerciale gestionate;
- Identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienți B2B;
- Identificarea potențialelor parteneriate private și publice;
- Elaborare plan de vanzări lunare și analiza ofertelor comerciale;
- Gestionarea activității departamentului de producție, vanzări, livrări;
- Elaborarea programului de organizare a muncii privind asigurarea creșterii productivității;
- Negocierea condițiilor contractuale cu furnizorii de materie primă;
- Negocierea contractelor privind colaborarea cu potențialii parteneri;
FONDATOR | DIABET SWEET SOLUTIONS SRL

Comert (Romania)

Martie 2015 - Prezent
CEO

Responsabilități:

- Stabilirea obiectivelor de dezvoltare a firmei;
- Monitorizarea gradului de realizare a obiectivelor;

Page 3

- Gestionarea activității de promovare a produselor pentru persoanele cu diabet zaharat;
- Comercializarea produselor pentru persoanele cu diabet zaharat si cei cu boli metabolice;
- Promovarea programului de sanatate;
- Organizarea evenimentelor si seminarelor in domeniul sanatatii;
- Managementul operațional;
- Optimizarea operatiunilor organizatiei prin implimentarea de noi procese de lucru cu rezultate
mai suprioare.
J.F.K INVEST GRUP

Consultanta (Romania)

Noiembrie 2010 - Februarie 2015
(4 ani 3 luni)
CONSULTANT INDEPENDENT

Responsabilități:

- Prospectare, negocieri;
- Identificarea, valorificarea și dezvoltarea oportunităților de afaceri;
- Analiza oportunitatilor de a introduce noi produse și servicii;
- Facilitarea comunicării și derularea afacerilor între companii;
- Consultanță în marketing strategic, promovare;
- Conceperea strategiilor de marketing și vânzări;
- Facilitarea accesului la evenimente de business networking;
- Monitorizarea pieții și a concurenței în vederea actualizării strategiilor;
- Implementarea strategiilor de piață;
- Coordonarea proiectului în vederea atingerii obiectivelor stabilite de către compania clientului.

Studii (Superioare)

09.2016 - 03.2017
Institutul Diplomatic Roman

Facultatea, specialitatea: Politica internationala si diplomatie

Țara: Romania

09.2004 - 06.2008
Universitatea Libera Internationala din Moldova

Facultatea, specialitatea: Turism, servicii hoteliere si alimentatie publica

Oraș: Chișinău

Limbi străine

Engleza — Mediu
Rusa — Expert
Abilități cheie
Abilități de comunicare Cunoștințe generale despre afaceri Managementul proiectului Negocierea și semnarea contractelor

Permis de conducere

Categorie — B

CV-uri similare

CV de la 16.04.2023
Vârsta:27 ani
Experiență: 5 ani
Ultimul loc de muncă: Marketing and Public Relations Manager
KÄRCHER Moldova , (1 an 6 luni) Ianuarie 2021 - Iulie 2022
Chișinău Full-time, Part-time 30 000 lei
CV de la 10.06.2023
Vârsta:23 ani
Chișinău Part-time
CV de la 22.02.2022
Vârsta:43 ani
Chișinău Full-time 20 000 lei
CV de la 31.03.2022
Vârsta:25 ani
Experiență: 1 an 3 luni
Ultimul loc de muncă: Продавец
Магазин , (1 an 3 luni) Septembrie 2019 - Decembrie 2020
Bălți Full-time 6 000 lei
CV de la 16.05.2024
Vârsta:19 ani
Experiență: 4 ani 7 luni
Ultimul loc de muncă: Antrenor
Triangle Dance Studio , (4 ani 7 luni) Mai 2019 - Decembrie 2023
Ialoveni Part-time, Program flexibil