Administrarea și cultivarea relațiilor cu clienții existenți și potențiali. Răspunderea la întrebările clienților cu privire la produsele sau serviciile oferite, prezentându-le și recomandându-le serviciile companiei. Realizarea negocierilor prin telefon.
Образование (Неоконченное высшее)
09.2021 - Настоящее время
UTM
Факультет, специальность: FCIM
Город: Кишинёв
Знание языков
Румынский — Эксперт
Английский — Эксперт
Ключевые навыки
Abilitatea de a învăța rapidAbilitatea de a soluționa eficient problemeleAbilități de ascultareAbilități de comunicareAbilități de documentare / păstrarea evidențeiAngajamentul cliențilorC++CompasiuneComunicare tehnică și non tehnicăConvingereCreativitateCSSCunoștințe generale despre afaceriEmpatieEntuziasmExcelGenerarea de Lead-uriHTMLInteligență emoționalăLimbajul de programare CManagementul relației cu clienții (CRM)Managementul stresuluiPowerpointProductivitate și organizarePythonVânzăriWord