Сфера деятельности
Marketing / Publicitate / PR
Office / Back-office / Secretariat
Resurse umane / HR
Обо мне
Sunt o persoană receptivă, sinceră şi orientata spre rezultat. Îmi place sa învat lucruri noi şi interesante. Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor.
Dețin o experiență bună de lucru în mai multe domenii. Inclusiv administrarea rețelelor de socializare ( Facebook, Instagram, Tiktok, YouTube), crearea contentului, targhetarea reclamei și etc.
Lucru administrativ, introduceri date, elaborarea planului de lucru, organizarea procesului de muncă, etc.
Lucru in sisteme de operare CRM, AmoCrm, Bitrex24, Word, Excel, etc.
Oпыт
Masbalt SRL
(Кишинёв)
Май 2024 -
Настоящее время
Manager SMM, Marketolog, Manager de oficiu
Обязанности:
Elaborarea strategiei de promovare a companiei, setarea reclamelor targhetate pentru anumite servicii, oferte etc., intervieverea noilor candidati la functiile vacante, pregatirea setului de documente pentru o angajare ulterioara, pregatirea fiselor personale, completarea lor, recrutarea personalului pentru ocuparea locurilor de munca, introducerea diferitor informatii, strategii analitice, pontaj in sistemul de administrare Bitrex24.
O colaborate efectiva intre angajati si oficiu, rezolvarea diferitor situatii intervenite pe parcursul muncii. Etc.
Oxanida Consulting SRL
(Кишинёв)
Апрель 2023 -
Август 2023
(4 месяца )
Recrutor
Обязанности:
Recrutarea persoanelor pentru încadrarea lor la o munca peste hotare. Contactarea clienților și convingerea lor pentru o ulterioara colaborare. Semnarea și eliberarea contractelor de munca. Evidenta datelor cu caracter personal și lucru în sistem CRM, Amocrm, Excel. Suportul clienților de la punctul inițial pana la final.
Global Working SRL
(Кишинёв)
Май 2021 -
Май 2023
(2 года )
HR- consultant
Обязанности:
Ducerea unei evidente în sistemul CRM, dezvoltarea și menținerea paginilor de socializare, identificarea noilor parteneri, efectuarea și primirea apelurilor, discuția și consultarea persoanelor cu privire la ofertele companiei, eliberarea contractelor, gestionarea și rezolvarea situațiilor de conflict. Administrarea documentelor și planificarea cerințelor la zi pentru colegii de munca, intervievierea noilor angajați pentru anumite posturi, stagierea și învățarea noilor lucrători.
Образование (Среднее специальное)
Scola profesionala Nr.1
Факультет, специальность: Operator contabil
Город: Бельцы
Ключевые навыки
Umor
Toleranță
Soluționarea problemelor
Rezistență la frustrare
Lucru în echipa
Învățare continuă
Gândire critică
Etica în muncă
Creativitate
Comunicare
Adaptabilitate
SEO/SEM marketing
Excel
CRM
Analiza datelor
Bitrex24
Word