Sunt o persoană receptivă, sinceră şi orientata spre rezultat. Îmi place sa învat lucruri noi şi interesante. Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor.
Dețin o experiență bună de lucru în mai multe domenii. Inclusiv administrarea rețelelor de socializare ( Facebook, Instagram, Tiktok, YouTube), crearea contentului, targhetarea reclamei, crearea planului de marketing (in dependenta de domeniu) și etc.
Lucru administrativ, introduceri date, elaborarea planului de lucru, organizarea procesului de muncă, elaborarea fiselor de post, contractelor de munca, ducerea pontajului zilnic, raportarea saptaminala a lucrului efectuat.
Lucru in sisteme de operare CRM, AmoCrm, Bitrex24, Word, Excel, Drive, Calendar etc.
P.S: Detin o baza personala de clienti, axati pe mai multe specialitati din sfera constructiilor. Am dezvoltat-o personal in timp.
(Кишинёв)
Обязанности:
Recrutarea si selectarea candidatilor pentru pozitiile vacante in compania Delmar si compania de imobiliare RE/MAX. Petrecerea discutiilor si planificarea lor, apelarea clientilor interesati de lucru, informarea corecta a acestora despre toate detaliile functiei respective.(Кишинёв)
Обязанности:
Elaborarea strategiei de promovare a companiei, setarea reclamelor targhetate pentru anumite servicii, oferte etc., intervieverea noilor candidati la functiile vacante, pregatirea setului de documente pentru o angajare ulterioara, pregatirea fiselor personale, completarea lor, recrutarea personalului pentru ocuparea locurilor de munca, introducerea diferitor informatii, strategii analitice, pontaj in sistemul de administrare Bitrex24.(Кишинёв)
Обязанности:
Recrutarea persoanelor pentru încadrarea lor la o munca peste hotare. Contactarea clienților și convingerea lor pentru o ulterioara colaborare. Semnarea și eliberarea contractelor de munca. Evidenta datelor cu caracter personal și lucru în sistem CRM, Amocrm, Excel. Suportul clienților de la punctul inițial pana la final.(Кишинёв)
Обязанности:
Ducerea unei evidente în sistemul CRM, dezvoltarea și menținerea paginilor de socializare, identificarea noilor parteneri, efectuarea și primirea apelurilor, discuția și consultarea persoanelor cu privire la ofertele companiei, eliberarea contractelor, gestionarea și rezolvarea situațiilor de conflict. Administrarea documentelor și planificarea cerințelor la zi pentru colegii de munca, intervievierea noilor angajați pentru anumite posturi, stagierea și învățarea noilor lucrători.Факультет, специальность: Operator contabil
Город: Бельцы