Больше информации о резюме и возможность связаться с кандидатом будут доступны после регистрации.
Резюме от 19.02.2024

Sunt gata să accept orice funcție

15 000 лей

Основная информация

Имя, Фамилия:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Дата рождения:
26 Декабря 1997 (26 лет)
Oпыт:
Вид занятости:
Full-time
Город:
Кишинёв
Телефон:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Эл. почта:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP
Социальные сети:
*доступно в Premium от 3-х месяцев и VIP

Сфера деятельности

Office / Back-office / Secretariat

Обо мне

Doritoare de a ma dezvolta în continuu, responsabila și sociabilă 

Oпыт

Casa de Comerț VITA

(Кишинёв)

Апрель 2019 - Настоящее время
Manager oficiu

Обязанности:

1. Gestionarea activităților administrative:
• Organizarea și gestionarea programelor și a calendarului departamentului de vânzări.
• Asigurarea aprovizionării cu consumabile de birou și alte resurse necesare.
• Gestionarea corespondenței și a comunicării interne și externe (e-mailuri, telefoane, scrisori etc.).
• Pregătirea și actualizarea documentelor, rapoartelor și prezentărilor solicitate de echipa de vânzări.
2. Suport administrativ:
• Asistarea managerului de vânzări și a echipei de vânzări în sarcinile administrative zilnice.
• Întocmirea și gestionarea documentelor și a rapoartelor specifice departamentului de vânzări.
• Monitorizarea și actualizarea bazelor de date, sistemelor de gestionare a clienților și a altor instrumente de lucru specifice.
3. Analiza performanțelor:
• Utilizarea software-urilor specifice, inclusiv Qlik și Visit Basis, pentru analiza datelor și raportarea performanțelor echipei de vânzări și merchandising.
• Colectarea și analiza datelor referitoare la vânzări, acoperirea pieței și alte KPI-uri relevante.
• Elaborarea rapoartelor și prezentărilor cu privire la performanțele echipei și identificarea oportunităților de îmbunătățire.
4. Gestionarea promoțiilor și compensărilor:
• Monitorizarea și gestionarea actelor referitoare la promoții și compensări de reduceri promoționale și disconturi.
• Asigurarea respectării condițiilor promoțiilor și a cerințelor furnizorilor și clienților.
• Colaborarea cu departamentul de marketing pentru implementarea promoțiilor și actualizarea materialelor promoționale.
• Întocmirea rapoartelor și a documentelor de compensare pentru clienți și furnizori, respectând termenele și cerințele contractuale.
5. Coordonarea întâlnirilor și a evenimentelor:
• Organizarea și programarea întâlnirilor, conferințelor și evenimentelor interne și externe ale departamentului de vânzări.
• Asigurarea logistică a acestor întâlniri și evenimente, inclusiv rezervarea spațiilor, pregătirea materialelor și facilitarea participării membrilor echipei.
6. Coordonarea fluxului de informații:
• Asigurarea unui flux eficient de informații și comunicare între membrii echipei de vânzări și alte departamente din companie.
• Gestionarea și distribuirea corespunzătoare a informațiilor și documentelor relevante către membrii echipei de vânzări și alte părți interesate.
7. Raportare și analiză:
• Asistență în întocmirea rapoartelor de vânzări, analiza datelor și elaborarea prezentărilor pentru conducerea superioară.
• Monitorizarea și raportarea performanțelor echipei de vânzări și a altor indicatori relevanți către managerul de vânzări.
8. Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii:
• Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții și furnizorii, asigurându-se că necesitățile și cerințele acestora sunt înțelese și îndeplinite.
• Negocierea și încheierea contractelor cu furnizorii, precum și gestionarea corespunzătoare a documentelor contractuale.
Cic Fidesco SRL

(Кишинёв)

Май 2016 - Март 2019
(2 года 10 месяцев)
Administrator sala

Обязанности:

Recepționarea marfii,funcții de administrare a personalului, lucru cu casele de marcat, încasarea banilor

Образование (Среднее специальное)

09.2014 - 05.2018
Colegiul Național de Comerț al ASEM

Факультет, специальность: Comert

Город: Кишинёв

Знание языков

Румынский — Родной
Русский — Средний
Ключевые навыки
Analiza datelor Excel Managementul proiectelor Abilități interpersonale Adaptabilitate Comunicare Creativitate Empatie Etica în muncă Învățare continuă Lucru în echipa Time Management Toleranță Umor

Похожие резюме

Резюме от 16.03.2022
Возраст:31 лет
Последнее место работы: Operator Clienti ( Meeter Greeter )
Moldova Agroindbank , (4 месяца ) Октябрь 2021 - Февраль 2022
Кишинёв Full-time 8 000 лей
Резюме от 01.01.1970
Oпыт: 1 год 3 месяца
Последнее место работы: Ofițer bancar
SC''Moldinconbank'' , (1 год 3 месяца ) Июнь 2018 - Сентябрь 2019
8 000 лей
Резюме от 15.09.2020
Oпыт: 3 года 4 месяца
Последнее место работы: Lucrător depozit
Wonderfoods , (2 месяца ) Июль 2019 - Сентябрь 2019
Full-time
Резюме от 31.07.2024
Возраст:27 лет
Oпыт: 6 лет 2 месяца
Последнее место работы: Designer grafic
BM Public , (3 месяца ) Май 2023 - Август 2023
Кишинёв Full-time, Part-time, По вечерам, Гибкий график
Резюме от 22.03.2024
Возраст:26 лет
Oпыт: 6 месяцев
Последнее место работы: Business Deve Manager
Cafe NARINGI , (3 месяца ) Ноябрь 2023 - Февраль 2024
Кишинёв Full-time
Резюме от 28.04.2022
Возраст:29 лет
Oпыт: 5 лет 7 месяцев
Последнее место работы: Manager vinzari
Iris Wish SRL , (5 лет 7 месяцев) Май 2016 - Декабрь 2021
Кишинёв Full-time, Part-time
Резюме от 07.04.2022
Возраст:29 лет
Oпыт: 1 год 4 месяца
Последнее место работы: Gerfier
Judecătoria Cahul , (3 месяца ) Ноябрь 2016 - Февраль 2017
Кагул Full-time