EXPERT GOOGLE ADS, PPC
Обязанности:
Cercetare și analiză
Cercetare și analiză a cuvintelor cheie În calitate de consultant SEO, posed abilitățile de a efectua cercetări
cuprinzătoare de cuvinte cheie, identificând cuvinte cheie relevante și de mare valoare care se aliniază cu
obiectivele clientului și cu publicul țintă. Copywritting & Strategia de conținut
Strategia de conținut Conținutul joacă un rol esențial în succesul SEO.
In calitate de expert SEO, sunt abil în dezvoltarea strategiilor de conținut care se aliniază cu obiectivele
clientului și cu publicul țintă. Analiza și interpretarea datelor
Abilitatea de a analiza și interpreta datele de analiză web este esențială pentru un expert SEO. - abilități
analitice puternice pentru a identifica modele, tendințe și corelații în cadrul datelor. Management de
proiect In calitate de expert SEO, dețin abilități puternice de planificare și organizare.
De asemenea, este important împart proiectul în sarcini mai mici, incat să atribui responsabilități și să mă
asigur că resursele potrivite sunt alocate fiecărei sarcini. Raportare și comunicare Abilitățile de comunicare
eficiente sunt vitale pentru un consultant SEO atunci când prezintă date și perspective de analiză web
clienților sau echipelor interne. - capabil să procesez informații complexe de analiză în rapoarte sau
prezentări clare și concise care transmit informații și recomandări utile.
09/2019 – 12/2023 București, România
ADS MANAGER & LEAD GENERATION SPECIALIST DIGITAL ADS
Identificare cuvinte cheie tranzacționale pentru generarea optimă de clienți potențiali.
Implementare strategii detaliate de cuvinte cheie negative la nivel de cont, campanie și set de anunțuri.
Utilizare Planificator de cuvinte cheie Google pentru o planificare profundă a sezonului.
Identificare concurenți cheie și analizați ofertele și paginile de destinație ale acestora.
Extragere statistici din statisticile licitațiilor pentru a rămâne în fața concurenței.
Cunoștință în utilizarea Facebook Pixel și Google Tag Manager pentru urmărirea corectă a conversiilor,
bazată pe obiectivele campaniei.
Determinare care este tipul optim de campanie pentru fiecare ofertă.
Optimizarea și configurarea campaniei de la capăt la capăt, inclusiv cercetarea cuvintelor cheie, urmărirea
conversiilor, direcționarea și integrarea creației. - verificări bisăptămânale ale KPI și faceți optimizările
necesare. - evaluare date pentru a îmbunătăți listele de cuvinte cheie și pentru a împărtăși informații
creative cu echipa.
Integrare de noi formulare sau canale de chestionare în CRM-urile clientului.
Informare clienți cu privire la actualizările contului.
Solicitarea informațiilor sau resurselor necesare de la clienți atunci când este necesar.
Furnizarea rapoartelor detaliate de progres pentru fiecare cont în format text sau Loom.
Configurarea "Fraud Blocker" și Geo Blocking pentru clienții noi. - Experiență vastă în gestionarea și
optimizarea campaniilor de publicitate online, cu accent pe generarea de lead-uri.