Сфера деятельности
Limbi străine / Traduceri
Office / Back-office / Secretariat
Обо мне
Sunt o persoana sinceră, dinamică, sociabilă, cu un interes de a învăța tot ce este nou, organizată, punctuală, responsabilă, veselă, plină de viață și optimistă. Punctele mele slabe constau în: uneori sunt prea serioasă în ceea ce fac, iar eșecul nu reprezintă o opțiune pentru mine.
Îmi doresc un job stabil, interesant cu o tendință de creștere profesională pe viitor și cu un slariu motivant.
Oпыт (10 лет )
Investiții.md
Business Consulting (Кишинёв)
Сентябрь 2022 -
Декабрь 2022
(3 месяца )
Business consultant/ SMM
Обязанности:
- Apeluri reci cu potențialii clienți;
- Lucrul in CRM;
- Menținerea paginilor de pe rețelele de socializare ( Instagram, Facebook, TikTok).
BAA "Turcan Cazac" Law Firm
Servicii juridice (Кишинёв)
Октябрь 2017 -
Май 2022
(4 года 7 месяцев)
Office manager
Обязанности:
- Preluarea apelurilor telefonice si a mesajelor;
- Întâmpinarea vizitatorilor;
- Notificarea personalului cu privire la sosirea vizitatorilor;
- Gestionarea corespondenței generale ale companiei;
- Efectuarea de traduceri scrise în/din engleză, română și rusă;
- Redactarea documentelor și corespondenței scrise;
- Îndeplinirea sarcinilor generale de suport administrativ
Î.C.S. "MOREBOOKS! MARKETING" S.R.L.
House of Publishing (Кишинёв)
Февраль 2015 -
Октябрь 2017
(2 года 8 месяцев)
ACQUISITION EDITOR FOR ENGLISH MARKET
Обязанности:
- Responsabilă pentru achiziționarea materialușui și dezvoltarea conținutului pentru publicare;
- Revizuirea manuscriselor nesolicitate de la autori;
- Abordarea autorilor pentru a prelua proiectele pe care compania dorește să le publice;
- Negocierea contractului, redevențelor și a termenilor de livrare cu autorii.
BAA "Turcan Cazac" Law Firm
Servicii juridice (Кишинёв)
Август 2012 -
Февраль 2015
(2 года 6 месяцев)
Recepționist
Обязанности:
- Primirea clienţilor/vizitatorilor, identificarea cerinţelor şi oferirea informaţiei necesare dacă e cazul;
- Răspunde la apelurile telefonice, selectarea şi furnizeazarea informaţiei solicitate;
- Realizează programărilor;
- Programarea şi repartizeazarea vizitatorilor;
- Verificarea documentelor şi completarea registrelor de evidenţă / ţine evidenţa
computerizată;
- Primirea şi repartizează corespondenţei;
- Distribuirea materialelor informative şi promoţionale;
- Completarea permanentă astocului cu birotica necesară;
- Asigură menţinerea unei ambianţe plăcute în incintă şi în spaţiul înconjurător.
Образование (Высшее)
U. P. S. "Ion Creangă"
Факультет, специальность: Facultate - filologie; specialitatea - limba și litearutura rusă/engleză.
Город: Кишинёв
Знание языков
Румынский — Эксперт
Русский — Эксперт
Английский — Средний
Испанский — Начинающий
Ключевые навыки
Abilitatea de a învăța rapid
Abilități de ascultare
Abilități de documentare / păstrarea evidenței
Apeluri reci
Atenție la detalii și simț estetic
Compasiune
Editare imagini
Empatie
Lucru în echipa
Managementul relației cu clienții (CRM)
Răbdare
Redactare texte
Word
Хобби
- Călatoriile
- Sportul (înotul, yoga)
- Muzica și cinema
- Cititul literaturii