Сфера деятельности
Office / Back-office / Secretariat
Обо мне
Sunt o perosană responsabilă și punctuală cu experință de un an în Office Management.
Sunt în căutarea unei experiențe profesionale de lungă durată și reciproc avantajoasă atât pentru mine cât și pentru potențialul angajator.
Oпыт
Accent Electronic
Management (Кишинёв)
Август 2021 -
Настоящее время
Office Manager
Обязанности:
- Efectuarea corespondenței prin e-mail, telefon și fizic cu colegii, conducerea și alte companii
- Achiziționarea rechizitelor de birou precum și a altor elemente esențiale companiei
- Întimpinarea și direcționarea oaspeților companiei către destinația lor finală
- Asistență către contabilitate în efectuarea planurilor financiare (Inserarea/verificarea datelor în rapoarte)
- Sprijin informațional a colegilor de lucru
- Organizarea prânzurilor
Образование (Высшее)
Universitatea "Aurel Vlaicu" ,Arad
Факультет, специальность: Informatică
Город: Кишинёв
Знание языков
Английский — Средний
Русский — Средний
Ключевые навыки
Abilitatea de a învăța rapid
Abilități de ascultare
Abilități de comunicare
Abilități de documentare / păstrarea evidenței
Abilități interculturale
Adaptabilitate
Atenție la detalii și simț estetic
Cercetare și analiza datelor
Compasiune
Comunicare clară și eficientă
Convingere
Creativitate
Gândire critică
Inteligență emoțională
Introducerea datelor
Lucru în echipa
Motivație
Outlook
Planificarea resurselor întreprinderii
Precizie
Word