Сфера деятельности
Resurse umane / HR
Прикрепленные документы (файлы)
CV, мотивационное письмо, презентации или портфолио.
Доступны для скачивания в пакетах Premium и VIP
Обо мне
Ce am făcut?
Am implementat sistemul de management al calității ISO 9001 și ISO 45000 în domeniul resurselor umane, sănătății și securității muncii;
Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne);
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare, identificarea noilor platforme de recrutare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și eevidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Ce cunosc?
Experiență bună în perfectarea actelor conform legislației din RM;
Studii superioare/masterat absolvite în domeniul de jurisprudență/management/psihologia muncii și organizațională;
Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;
Cunoașc limba română și rusă la nivel avansat;
Am manifestat abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;
Cunosc metode moderne de evidență a personalului;
Am dat dovadă de capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
Cunoștințe de operare a calculatorului (Word, Excel, Power Point);
Cunoștințe teoretice în recrutare, selecție, instruire și evaluare a personalului.
Pentru a mă încadra bine în colectiv sunt:
Obsedată de dezvoltarea mea personală multilaterală (cărți, seminare, forumuri, autoinstruire, autodezvoltare),
Să fiu profesionistă în domeniu respectiv,
Îm pot organiza ziua de lucru,
Pot raporta succint volumul de lucru realizat și rezultatele obținute,
Sunt o fire pozitivă, iubesc oamenii și îmi pasă de cei din jur.
Pentru o stare generală de bine, vreau să beneficiez:
O atitudine respectuoasă și pozitivă din partea conducerii și a colegilor,
Acces la cursuri de perfecționare, mediu favorabil dezvoltării profesionale, training în programele de HR,
Salariu competitiv achitat la timp,
Posibilitatea de promovare în cadrul firmei, posibilitate de a acumula experiență calitativă,
Concediu anual conform legislației.
Oпыт
Fabrica de producere
producere (Кишинёв)
Март 2020 -
Настоящее время
Manager resurse umane
Обязанности:
Am implementat sistemul de management al calității ISO 9001 și ISO 45000 în domeniul resurselor umane, sănătății și securității muncii;
Am participat în procesul de selecție și recrutare a personalului (am plasat anunțurile pe canalele de recrutare, verificarea și analiza CV-urilor primate, analiza candidatului nemijlocit la interviu conform etapelor interviului, menținerea dar și dezvoltarea unei baze de date interne);
Am participat în procesul de integrare a noilor angajați, dezvoltarea procedurii de motivare și adaptare, identificarea noilor platforme de recrutare;
Am perfectat procedurile privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului instituției; gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților, completarea și eevidența tabelelor de pontaj;
Am elaborat fișele de post pentru fiecare funcție în baza statelor de personal, luînd în cosiderație domeniul de activitate a întreprinderii și conform legislației în vigoare;
Am elaborat și monitorizat respectarea condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Am implementat și coordonat sistemului de evaluare a performanțelor profesionale a angajaților (peste 300 de angajați);
Am asigurat interpretarea corectă și aplicarea politicilor de personal ale organizației, am acordat suport managerilor de subdiviziuni pe aspecte specifice domeniului de resurse umane.
Validincom SRL
transport (Кишинёв)
Сентябрь 2005 -
Февраль 2019
(13 лет 5 месяцев)
Specialist RU si SSM prin cumul
Обязанности:
Elaborarea documentelor de evidenta a resurselor umane si sanatatea si securitatea muncii
Образование (Высшее)
09.2019 - Настоящее время
USM
Факультет, специальность: Psihologia muncii si organizationala
Город: Албица
USM
Факультет, специальность: Drept
Город: Кишинёв
Ключевые навыки
Abilitatea de a învăța rapid
Abilitatea de a soluționa eficient problemele
Abilități de ascultare
Abilități de comunicare
Abilități de documentare / păstrarea evidenței
Abilități de lucru în echipă
Gândire critică
Lucru în echipa
Managementul conflictelor
Курсы / Тренинги
Contabilitate pentru incepatori. Programul 1C. 2021